03 października, 2016

Mat na ustach z Golden Rose.

Cześć!

Aktualnie królują matowe usta. Bardzo się z tego cieszę bo mi samej ten efekt pasuje najbardziej. Od bardzo dawna sięgam po matowe produkty do ust od Golden Rose. Zapraszam do czytania, jeśli chcecie wiedzieć, które produkty są moimi ulubionymi. 


Matowa szminka w sztyfcie Velvet Matt Lipstick 03, 08

Pamiętam ten szał na szminki Velvet Matt. Było o nich bardzo głośno. Podbiły serca mnóstwa kobiet. Moje na początku też. Mimo, że jest matowa, to nakłada się kremowo i nie ściąga ust. Utrzymuje się dość długo. Nie zauważyłam, by bardzo wysuszała usta, w dodatku ściera się nie robiąc plam. Ja mam odcień 03, który jest klasycznym nude, rzadko teraz po niego sięgam, ponieważ polubiłam te odcienie nude, które wpadają w róż. Kolejny odcień to przepiękny intensywny, soczysty róż o numerze 08. Uwielbiam sięgać po niego latem. Szminka ma klasyczne, stonowane opakowanie, które jest też dość solidne. Wadą jest, że napisy potrafią się ścierać. 




Matowa szminka w płynie - Longstay Liquid Matte Lipstick 03

Jest to najnowszy produkt do ust dostępny na wyspach Golden Rose. Hitowym odcieniem jest trupi 10, ja skusiłam się na 03. Uwielbiam odcienie chłodnego, brudnego różu i taki jest właśnie ten odcień. Ku mojemu zaskoczeniu na ustach widzimy malutkie drobinki. Zdziwiłam się jak ten shimmer pięknie na ustach wygląda. Posiadam już kilka szminek w płynie, m.in. z NYX czy Bourjois. Ta pomadka bardzo się od nich różni. Jest bardzo wodnista, przez co długo ją nakładam., bo potrafi mi się rozlać. Ale jak ją już nałożę to robi wrażenie. Widzimy na ustach piękny kredowy mat, ale na ustach wyczuwamy lepką warstwę. Dzięki czemu usta po kilku godzinach nie są aż tak wysuszone. Do zmycia jej potrzebujemy dobrego płynu micelarnego - to chyba plus? :) Dużo negatywnych opinii było na temat ich opakowania. Moje (odpukać) jak na razie ma się dobrze, ale jest to taki tani plastik, na który trzeba uważać. 




Matowa szminka w kredce - Matte Crayon Lipstick 8, 12, 19.

Zdecydowanie mój ulubiony produkt do ust ostatnich miesięcy. Matte Crayon nie dają kredowego matu. Czujemy na ustach lepką warstwę jak w przypadku wyżej wymienionych pomadek. Sunie się nią po ustach lekko i płynnie, jest dość miękka. Zjada się równomiernie. Nie mogę też przyczepić się do opakowania - nic się nie ściera. Minusem może być mus temperowania kredek, natomiast mi to w ogóle nie przeszkadza. Po większy opis odsyłam Was do mojego postu (klik), w którym widać też mój ulubiony odcień 10, który zgubiłam. Muszę się wybrać po nowy, ponieważ bardzo mi jej brakuje.



Wszystkie szminki są dla mnie idealne. W dodatku ich cena nie jest wygórowana. Najdroższą z wymienionych wyżej szminek jest ta w płynie. Kupicie ją za 19,90 zł, koszt pozostałych to 11,90.



Lubicie efekt matu na ustach? Jakie są Wasze ulubione szminki?

64 komentarze:

  1. co za fantastyczne kolorki ! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zgrałyśmy się z tymi postami o matach z Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne kolorki, chętnie sprawdziłabym także inne odcienie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  4. Lubie szminki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z GR mam tylko jedną szminkę którą bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadek Velvet Matt się jeszcze nie dorobiłam. Dawno już wszędzie było głośno, a ja zawsze ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam wszystkie te pomadki i kredki, co więcej uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za GR ale kolory bardzo fajne wychodzą, może dam im jeszcze jedną szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem oczarowana, może jednak się sprawdzą :)

      Usuń
  9. Mi mat ogólnie nie służy. Choć o tych wiele dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu kupić tę szminkę Velvet Matt :) Może polubię mat na moich ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. GR jeszcze nie mam matowych, ale uwielbiam mat z Wibo ;) pewnie te w końcu do mnie też trafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wibo nic nie miałam, może się na coś skuszę :)

      Usuń
  12. Moje ulubione pomadki. Mam już chyba z 5 ich. A jutro mam zamiar kupić tą matową w błyszczku jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutkie kolory, ja mam matową szminkę 07, kredkę 12 ale na pewno skuszę się na szminkę w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szminki Golden Rose! Mam te Velvet Matte, kredki są moimi ulubionymi, ale równie często sięgam po Sheer Shine (lubię nawilżone usta) :) I wrzoski na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheer Shine nie miałam, muszę zwrócić na nie uwagę :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię te wszystke pomadki, mam przynajmniej po jednej sztuce, tylko inne kolory ;) a ta trupia to 10, wiem, bo mam :) a sheer shine też polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię produkty z Golden Rose ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Pomadki GR !! I moja kolekcja ich powiększa się przy każdym zamówieniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szminki w kredce, mam 3 kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wolę szminki matowe lub pół-matowe niż te błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorki prezentują się naprawdę ładnie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorki fajne ale ja nie przepadam za matami

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, jakoś mi nie po drodze do stoiska Golden Rose. A żałuję. Longstay Liquid Lipstick Matte 03 jest piękny. Idealny kolor na jesień. Już się w nim widzę :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubie maty z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam efekt matu na ustach :) Z Golden Rose jeszcze nie miałam i moją ulubioną do tej pory były szminki z Lovely :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję kupić te z Lovely, bo wiele dobrego o nich słyszę :)

      Usuń
  25. uwielbiam GR! Mam te matowe szminki ostatnio kupiłam też mat w płynie :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele osób chwali sobie produkty do ust GR. Ja miałam jak na razie tylko lakiery. Mam parę matowych pomadek jednak jak na razie nie znalazłam swojego ulubieńca. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak używałam zwykłych lakierów to w większości używałam ich lakierów.

      Usuń
  27. piękne kolory, mam tylko kilka produktów do usta jednak nie czuję aby mi czegoś brakowało . moja ulubiona szminka to Vision lipstick 107 i velvet matte 24

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne kolory, mam tylko kilka produktów do usta jednak nie czuję aby mi czegoś brakowało . moja ulubiona szminka to Vision lipstick 107

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne odcienie pomadek. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie :) Nie wiem dlaczego, ale nadal nie kupiłam żadnej matowej pomadki z GR! Ostatnio zakupiłam przepiękną bordowo-czerwoną, ale dałam ją kuzynce na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne odcienie pomadek ;p Ja póki co z GD mam tylko 2 kredki.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kolorki :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Nie mam ostatnio czasu na nic :( Ale obiecuję, że się szybko poprawię...

      Usuń
  33. Kolory są piękne, bardzo nasycone i wyraziste. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Golden Rose to moje ulubione pomadki :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 19 - kolor idealny :) uwielbiam matowe pomadki ale tylko w ciemniejszych kolorach. Nude jednak wyglądają lepiej z połyskiem, bez niego za bardzo stapiają się ze skórą, przynajmniej takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kocham te szminki w kredce, dla mnie to absolutny faworyt :))

    OdpowiedzUsuń