01 grudnia, 2016

List do Św. Mikołaja!

Z dniem pierwszego grudnia startuje wszystko co świąteczne. Na kilku blogach podejrzałam listy do Świętego Mikołaja (bardzo lubię je czytać) i przyznaję, że sama postanowiłam pokazać Wam mój list.



Lampa LED Abody SunOne 48W
Od kiedy kilka lat temu pojawił się manicure hybrydowy, od wtedy jestem nim totalnie zafascynowana. Od kilku lat służy mi lampa UV. Pojawiają się już lakiery bardzo napigmentowane, z którymi zwykła lampa UV sobie nie radzi, dlatego marzy mi się fajna lampa LED. Kolejny plus, który mnie do lampy LED przekonuje jest czas w jakim utwardzimy paznokcie - 5 sekund - cudownie! Od kiedy pracuję na Indigo marzy mi się ich lampa, ale Mikołaj nie musi przepłacać i poproszę bardzo polecaną lampę w blogsferze Abody SunOne 48W.

Źródło: aliexpress.com


Zoeva paleta cieni En Taupe
Polubiłam się z paletą Naturally Yours, dlatego mam ochotę na kolejną paletę marki Zoeva. Stawiam na En Taupe, która wydaje się być równie naturalna jak Naturally Yours. Jeśli chodzi o cenie to Zoeva przebiłą u mnie TheBalm i bez wahania sięgam po ich paletę. Zawsze jest na wierzchu. Cienie są dobrze napigmentowane, świetnie się blendują i bardzo szybko możemy wyczarować nią dzienny ale też wieczorowy makijaż. Kuszą mnie jeszcze inne palety, ale zazwyczaj stawiam na te stonowane. Czyż nie jest piękna?
Źródło: mintishop.pl

Pędzle do makijażu: Zoeva, GlamBrush, Hakuro
Mam chrapkę na kilka pędzli. Rok temu dostałam zestaw pędzli Zoeva do makijażu oka. Bardzo polubiłam ich pędzle, ale równie dobrze maluje mi się pędzlami Hakuro. Chociaż od jakiegoś czasu kuszą mnie pędzle Hani GlamBrush i Nanshy, gdyby tylko Mikołaj się zastanawiał, to poproszę kilka pędzli do makijażu twarzy :)

Źródło: glam-shop.pl

Sweter Mosquito
W tamtym roku bez problemu chodziłam nawet zimą w jesiennym płaszczu, w tym roku od miesiąca noszę zimową kurtkę, a pod nią grube swetry. Marzy mi się ciepły, gruby i długi sweter, który nałożę na T-shirt lub sukienkę. Spodobał mi się ten z Mosquito i nie wiem czy Mikołaj będzie miał szansę mi go sprawić, bo chyba sama kupię go sobie na Mikołajki :)

Źródło: mosquito-sklep.pl



Nie myślcie sobie, że to koniec mojej listy. Jest ona dużo dłuższa. Nie pogardzę dobrymi perfumami, czy kosmetykami z ABH, które kuszą mnie od dawna, ale nie będę już bardziej naciągać zapracowanego Świętego Mikołaja :D 

A jak Wasze listy do Mikołaja?


18 komentarzy:

  1. Poczytałam teraz o tej lampie i muszę ją kupić :) Albo też napiszę list do Św. Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Mikołaj będzie łaskawy 😆

      Usuń
  2. Chyba i ja muszę napisać do Mikołaja ;) Świetne te pędzle

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest obłędny <3 Przydałby się taki na zimowe mrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedziłam Mikołaja i już do mnie jedzie :)

      Usuń
  4. Pędzle z GlamBrush też mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już od dawna. Mam nadzieję, że już niedługo je przetestuje.

      Usuń
  5. Chętnie bym zobaczyła te rzeczy u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, utwardzanie w 5s to byłoby coś!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. aż chce ją mieć xd mimo że jedną mam lol

      Usuń
    2. Ja mam UV i LED ale mostek - kupiłam dla siebie i średnio mi się sprawdzał. :/

      Usuń
    3. oj mostek mi się rozwalił bardzo szybko.... po 2 użyciach ;/

      Usuń
    4. Mnie wkurzało to, że on jest taki mało stabilny :/

      Usuń
  8. o ta paletka zoevy <3 też bym chciała od mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń